Sidor

söndag 13 maj 2012

Flyttar

Eftersom vår lilla tjej sover så bra på nätterna, bestämde vi oss för att hon redan vid 5 månader skulle få flytta in i sitt rum. Det rummet som jag haft som walk-in/syrum....... Så det resulterade i en stor flytt. Alla mina kläder och skor skulle in i makens walk-in, det blev lite trångt men det får gå, vi kanske har varit ganska bortskämda med att ha haft en varsin! 
Mina symaskiner och allt därtill in till "kontoret"... Det blev bättre än jag trodde! 
Lillans rum fick en uppfräschning i form av lite färg! Och snart nya gardiner...

I flytten insåg jag att jag måste göra mig av med lite uppsydda grejer! Så jag lägger lite av mina saker här..... Hör av er om ni är intresserade!




Sufflett & dyna





Dynan som är övers i bild!











Hör av dig om du är intresserad!
Snabba affärer uppskattas....

7 kommentarer:

  1. Hej !

    Vi har precis köpt en Crescent Diva, och såh att någon annan skrivit att de du syr passar in på den vagnen. Ville bara veta vad du tar för en suflett? :) Så kanske jag köper någon av de du lagt ut här!

    MVH Johanna johanna_savanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Så himla fina saker du syr!!! Gillar allt. Tar du upp beställningar eller säljer du bara sådant som du har färdigt? Är sugen på bl.a. en matstolsdyna.

    Hälsningar Lisa
    lisa_juting@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Har precis köpt en Crescent Diva och har också hört att de sufletter du syr även passar till denna vagn!? Om de gör det, finns det en suflett att köpa?

    Mvh Anna anncar720@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är VÄLDIGT intresserad av den suffletten Meijer bumberskyddet som är sytt med ett ljust tyg och färgade blommor . Finns det kvar? :)
    Sen är jag även intresserad av den svarta suffletten med prickar, är det en filt du även sytt som ligger i vagnen?
    Vad vill du ha för dessa?

    Vill även tilläga att om jag hade massor av pengar så hade jag köpt ALLT du lagt upp här! Så fint!

    Du får gärna skicka till min mejl:mikaela_larsson@hotmail.com

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela

    SvaraRadera
  5. Idakristinapersson@hotmail.com6 juli 2012 kl. 16:27

    Hej, har du kvar suffletten som är ljusrosa? Maila mig gärna pris och nån mer bild, så är jag beredd på en snabb affär.

    Med vänlig hälsning, Ida

    SvaraRadera
  6. Hej jag ärintresserad av din leopard sufflett och dyna passar den till bugaboo donkey?? du kan maila mig på katja.lofstrand@live.se

    Med vänliga hälsningar, Katja

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Har precis köpt en Crescent Diva och har också hört att de sufletter du syr även passar till denna vagn!? Om de gör det, finns det en suflett att köpa?
    Mail : yessa78@hotmail.com
    MVH
    Jessica

    SvaraRadera