Sidor

fredag 6 juli 2012

Tamburmajor till mina små

Jag va på loppis för första gången förra veckan. Och vilken grej.... Har inte fattat grejen med det tidigare, men jag hittade massor med spännande saker.
Bland annat en tamburmajor i ministorlek.
Perfekt i vår hall där 3 åringen tar av sig ytterkläderna och kastar de på golvet!

Men färgen passade dock inte in.... Blå, gul, grön och röd......
Samma dag investerade jag även i en slip och färg!

Jag är jättenöjd med resultatet! 
Nu fattas bara att lack den,
 vill bara "bo in den" och känna om jag skall slipa till den lite mer.



Jag målade med grått först, sedan en vit grundfärg.
Slipade för att få fram en snygg slitning.




Före. 


Det krävdes en hel del slipning.....
Är glad att jag investerade i en riktigt bra slip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar