Sidor

torsdag 7 juli 2011

Mina gardiner del II

Jag har fått en del frågon och positiv feedback angående mina gardiner! Jättekul, Tack!!
På begäran hade jag tänkte göra en beskrivning.....
Men varför uppfinna hjulet igen!?

Jag hittade min inspiration här...
En annan variant på hissgardiner finner du här...

Såhär blev det i mitt burspråk!


Jag har fäst mina med kardborreband.
Dubbelhäftande på fönsterkarmen och fastsydda på rullgardinen.
Eftersom det är så många fönster, så hade det bara blivit plåttrigt med stänger.


Nästa rum att få rullgardiner är lillkillens rum.
Jag skall försöka göre en egen beskrivning då..;))

2 kommentarer:

  1. Vad bra det blev!!
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag tycker också att det blev bra. Har velat i snart 4 år... Gardin, inte gardin, rullgardin, skena i taket, gardin, inte gardin....... hahaha :-)
    Men jag är väldigt nöjd med valet!
    Karin

    SvaraRadera