Sidor

söndag 7 juni 2015

Babynest test

Efter att ha sett så många som syr babynests så var jag ju såklart nyfiken på om/hur svårt/lätt det var...  Så jag gav det ett försök! 
Men eftersom jag inte har någon bebis längre så gjorde jag en till Liten Leias dockbebis! 

Ett babynest test helt enkelt! 
Den blev ok..... Och det var inte särskilt svårt. Men om jag gör fler så kommer jag att ändra mönstret något, mönstret hittade jag på en annan syblogg, eller rättare sagt, flera sybloggar! Det är ett och samma mönster som florerar.... 

Hur som helst, jag skulle vilja ha kanterna större och fluffigare och änden lite mer stängd, 
jag vill ju inte att bebisen ålar ur! 
Kanske handtag också... En lite ficka på sidan för nappar och annat smått och gott kanske....

Såhär blev den ialla fall!


Både Leia och dockbebisen är iallafall helnöjda!
Hon somnade på en gång......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar