Sidor

fredag 5 juni 2015

Mina armband försvann...


Jag va helnöjd igår över mina nya fina armband som jag satt och knåpade ihop kvällen innan! 
Hade till och med svårt att välja vilket jag skulla ha på mig. Jag hade knappt hunnit fram till jobbet förens det svarta, som var kvar hemma, hade tingats och sålts, påväg hem försvann det vita iväg också!

Så jag öppnade upp armbandsverkstaden efter jobbet igår kväll också. Men det gör jag så gärna...  Fixade ett svart till min kollega och min Viggo fick syn på ett som han ville ha. Jag hade nämligen testat att göra ett i fiskbensfläta och det vill han också ha. Han blev jättenöjd, då han valde färger själv! 




Låset är ställbart och har 3 lägen!



Här är Viggos fiskbensarmband. Det har ett snäpplås.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar